Mohon Like Follow Page Jom Jadi Ahli Reseller Emas Quantum Metal

 



Klik link ini


https://www.facebook.com/reseller.qm



.

Ramai dah kenali Quantum Metal.

Tapi tak ramai yg mendaftarkan jd ahli QM.
Mgkin sbb tak nampak lg peluang yg besar terhidang.
.
Wujud sejak 2012 dan merupakan salah satu pengedar emas bullion terbesar di Malaysia.
.
Quantum Metal memulakan kerjasama di antara bank tempatan dan pembekal emas Perth Mint sebelum mengembangkan bisnes mereka kepada syarikat korporat dan juga koperasi.
.
Sebagai salah satu pengedar emas bullion terbesar di Malaysia, Quantum Metal juga menyediakan sistem aplikasi My Gold-i yg digunakan oleh bank-bank tempatan.
.
Semua produk Quantum Metal juga telah disahkan patuh shariah oleh ISRA iaitu sebuah badan yg dimiliki oleh Bank Negara Malaysia.
.
Setiap pembelian emas digital adalah bersandarkan emas fizikal yg disimpan di Brinks Singapore dan 100% insured by the Lloyd's of London.
.
Pada awalnya Quantum Metal menumpukan bisnes di kalangan bank serta badan korporat.
.
Hanya pada tahun 2019, Quantum Metal membuka peluang kepada orang ramai untuk mengambil manafaat daripada produk simpanan emas, convert emas dan juga pelaburan emas.
.
Nak lebih detail boleh jer rojer saya disini
.
Banyak yang saya nak kongsikan.
Saya akan guide secara whatsapp atau online.
Tiada sempadan bagi kita untuk mula menyimpan emas.
.


Mimbasyinra Network

Quantum Metal ialah syarikat jual beli emas yang menawarkan perkhidmatan akaun emas secara digital dan fizikal, bantu rakyat menerusi pemulihan ekonomi di mana anda boleh beli emas serendah RM10 sahaja. Hubungi Admin +60134138542 atau klik link ini untuk pendaftaran percuma QM https://bit.ly/3N87bWc

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama